ثبت نام مسکن ملی فردا در فارس آغاز می شود|متقاضیان به این سایت مراجعه کنند

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: ثبت‌نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این استان ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸ آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 16 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:جعفر زاهدی، دوشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: بر همین اساس افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت Tem.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن را تامین مسکن برای اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه دانست و ادامه داد: این طرح بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی در اداره‌کل راه و شهرسازی فارس در دستور کار قرار گرفته و در زمین‌های متعلق به این اداره‌کل اجرا خواهد شد.
او اظهار داشت: سهمیه اداره کل راه و شهرسازی فارس در این طرح ۱۱ هزار و ۸۸۱ واحد است که ۲ هزار و ۹۸۹ واحد در قالب تولید مسکن مشارکتی، سه هزار و ۳۷۳ واحد در قالب واگذاری زمین ۹۹ ساله، ۴۹۰ واحد تامین زمین برای اقشار ویژه و همچنین یک هزار و ۶۷۲ واحد تکمیل واحدهای نیمه تمام خریداری شده و نیمه تمام در قالب مشارکت را شامل می‌شود.
وی بیان کرد: واگذاری یک هزار و ۷۴۰ واحد نیز در قالب سایر تفاهم‌نامه‌ها و یک هزار و ۶۱۷ واحد نیز با استفاده از ظرفیت‌های بانکی مصوب انجام خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس درباره شرایط متقاضیان گفت: متقاضیان مسکن در این طرح باید از نخستین روز سال ۸۴ به بعد فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی باشند و از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نیز از هیچ‌یک از امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.
زاهدی افزود: همچنین فرد متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار و در صورتی که متقاضی، زن خود سرپرست است حداقل سن او باید ۳۵ سال باشد.
وی اظهار داشت: همچنین فرد متقاضی باید حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشد و برای دریافت تسهیلات بانکی نیز هیچگونه منع قانونی از جمله چک برگشتی و تسهیلات معوقه نداشته باشد.
وی اضافه کرد: توانایی تامین هزینه مازاد بر تسهیلات بانکی ساخت مسکن و امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی بر اساس اعلام دستگاه یا نهاد مربوطه و همچنین توانایی پرداخت اقساط ماهیانه تسهیلات بانکی دریافتی از دیگر شروط لازم برای متقاضیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار